اعلانات
پیام های عمومی(0)
لوگو
اعلانات
پیام های عمومی (0)

رکورد کاربران فعال اپیک گیمز به کمک Fall Guys زده شد!

  • تاریخ: 07 تیر 1401
  • نویسنده: مدیریت فارس گیمر

بنا بر توییت اخیر شرکت اپیک گیمز (Epic Games)، بازیکنان جدید بازی Fall Guys باعث شدند تعداد کاربران فعال اپیک گیمز به عددی بی‌سابقه برسد.

هفته‌ی گذشته برای بازی Fall Guys هفته‌ی مهمی بود، چرا که این ساخته‌ی استودیوی مدیاتونیک (Mediatonic) نه تنها رایگان شد، بلکه پس از مدتی طولانی برای تمامی پلتفرم‌های فعال در دسترس قرار گرفت. موارد ذکرشده باعث شدند تنها طی 48 ساعت پس از این رخداد، ۲۰ میلیون بازیکن جدید Fall Guys را تجربه کنند.

game news

در رایانه‌های شخصی نیز بازی از استیم (Steam) خارج شد و از طریق فروشگاه اپیک گیمز (Epic Games Store) در دسترس قرار گرفت. اپیک گیمز به تازگی در صفحه‌ی رسمی توییتر خود از رسیدن تعداد بازیکنان همزمان این بازی به بالاترین حدش خبر داد که بیش از دو برابر رکورد پیشین است و در نتیجه‌ی آن نیز تعداد کاربران فعال این فروشگاه به رکوردی جدید رسید.

با توجه به محبوبیت بالای این بازی، تعجبی نیست که رایگان شدنش، موفقیت بیش‌تری برای بازی به ارمغان آورده است. شایان ذکر است که عرضه‌ی محتوای جدید این بازی در آینده‌ای نزدیک که شامل حالت‌ها و پوشش‌های تازه می‌شود، می‌تواند این موفقیت را ادامه‌دار کند.

بازی Fall Guys برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری اکس/اس، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ در دسترس است.

 

منبع : گیمفا

نظرات

برای ثبت نظر وارد سایت شوید