اعلانات
پیام های عمومی(0)
لوگو
اعلانات
پیام های عمومی (0)

انتخاب نوع اکانت هنگام خرید (قبل از سفارش دادن حتما بخوانید)

  • تاریخ: 07 تیر 1400
  • نویسنده: مدیریت فارس گیمر

انتخاب نوع اکانت:

اگر فورتنایت بازی میکنید و قصد خرید از سایت فارس گیمر را دارید یا میخواهید نوع اکانتتان را بدانید، این مطلب می تواند به شما در انتخاب نوع اکانتتان کمک کند.

نوع اکانت اول: EpicGames

در صورتی که PC پلیر هستید و هنگام ورود به اپیک گیمز لانچر(EpicGamesLauncher) رمز و ایمیل را در قسمت مشخص شده وارد میکنید، نوع اکانتتان را Epic یا EpicGames وارد کنید.

 

 

 

اگر PC پلیر هستید و هنگام وارد شدن به لانچر بازی، از طریق یکی از گزینه های زیر وارد می شوید، نوع اکانتتان را مطابق نوشته های درون عکس انتخاب کنید.

نوع اکانت دوم: پلی استیشن / PS4 / PSN:

اگر با پلی استیشن بازی میکنید و برای ورود به بازی در PS4 خود، رمز و ایمیل اکانت PSN وارد میکنید (مانند عکس زیر)، باید در هنگام ثبت سفارش حتما نوع اکانت PS4 را انتخاب کنید.

 

 

نکته مهم: اگر مطمئن هستید که اکانت PSN شما به اکانت EpicGames لینک شده است و از صحت رمز و ایمیل اکانت EpicGames اطمینان دارید، میتوانید اکانت اپیک را انتخاب کنید.

اما دقت داشته باشید که اگر رمز و ایمیل اکانت اپیک درست باشد ولی اکانتتان به PSN لینک نباشد و ما سفارشتان را تکمیل کرده باشیم، در صورتی که امکان لینک کردن اکانتتان بنا به سیاست های EpicGames وجود نداشته باشد، مسئولیت ارائه اطلاعات اشتباه به عهده خودتان است؛ چون تیم ما سفارش شما را روی اکانت اپیکتان فعال کرده ایم و امکان استرداد وجه – به هیچ وجه – وجود ندارد.

 

مطالب مرتبط: آموزش لینک کردن اکانت PSN به اکانت EpicGames

نوع سوم: مایکروسافت XBOX

اگر  XBOX دارید وفورتنایتتان روی همان اکانت XBOX نصب شده است، نوع اکانت XBOX یا مایکروسافت راانتخاب کنید.

 

 

متاسفانه بدلیل وجود مشکلات فنی در صفحه ی لاگین Microsoft، فعلاامکان انجام سفارش برای نوع اکانت xbox میسر نمی باشد .

لطفا برای انجام سفارش اکانت اپیک گیمز متصل به اکانت مایکروسافت (ایکس باکس) خود را وارد نمایید.

 

نظرات

برای ثبت نظر وارد سایت شوید