اعلانات
پیام های عمومی(0)
لوگو
اعلانات
پیام های عمومی (0)

فروش عجیب xbox در ژاپن همچنان ادامه دارد!

  • تاریخ: 09 تیر 1401
  • نویسنده: مدیریت فارس گیمر

فروش خوب کنسول‌های ایکس باکس طی هفته گذشته، با عملکرد مناسب دیگری در هفته جاری ادامه پیدا کرد.

کنسول‌های ایکس باکس سری X/S که تنها دو بار فروش بیشتری را نسبت به پلی استیشن 5 در ژاپن تجربه کرده بودند، در هفته منتهی به 26 ژوئن دوباره این کار را انجام دادند. طبق اطلاعات منتشر شده در رسانه Famitsu، ایکس باکس سری ایکس حدود 4881 واحد و ایکس باکس سری اس نزدیک به 4034 واحد فروخته است که مجموعا فروش 8915 کنسول را در هفته به ثبت می‌رساند. فروش کنسول‌های مایکروسافت در ژاپن نسبت به انتظارات بیشتر بود.

game-news

کنسول پلی استیشن ۵ مجموعا ۹۱۸۱ دستگاه از جمله ۷۲۵۷ دستگاه از مدل دیسکی و ۱۹۲۴ دستگاه نسخه دیجیتال فروخته است. فارغ از اینکه این سناریو به ندرت اتفاق می‌افتد، اما رسیدن فروش ایکس باکس به پلی استیشن، تا حد زیادی نشان‌دهنده مشکلات موجودی است که سونی در کشور خود با آن دست و پنجه نرم می‌کند. از زمان عرضه کنسول‌ها در نوامبر ۲۰۲۰، پلی استیشن در مقایسه با فروش ۲۴۷۹۷۴ دستگاهی ایکس باکس‌، ۱,۷۰۳,۱۸۴ دستگاه فروخته است.

کنسول‌های نسل نهمی ایکس باکس در این نسل تنها دو بار در هفته، در اواسط ماه مه و بار دیگر در اوایل ماه جاری، بیشتر از پلی استیشن 5 فروش داشته‌اند. نینتندو سوییچ هفته گذشته بر فروش سخت افزارها در ژاپن تسلط داشت و 56549 دستگاه از نسخه‌های استاندارد، OLED و Lite به فروش رساند. پس از عرضه جهانی در سال 2017، فروش تمام نشدنی سوییچ در ژاپن، اخیرا از 25 میلیون دستگاه فراتر رفته است.

 

منبع : گیمفا

نظرات

برای ثبت نظر وارد سایت شوید