اعلانات
پیام های عمومی(0)
لوگو
اعلانات
پیام های عمومی (0)

شایعه :تاریخ عرضه Avatar: Frontiers of Pandora لو رفت

  • تاریخ: 10 تیر 1401
  • نویسنده: مدیریت فارس گیمر

تام هندرسون ادعا کرد که بازیکن‌ها باید در تاریخ ۱۸ نوامبر منتظر تجربه‌ی بازی اکشن جهان-باز Avatar: Frontiers of Pandora شرکت یوبیسافت باشند.

شایعات حاکی از آن است که بازی Avatar: Frontiers of Pandora شرکت یوبیسافت در تاریخ ۱۸ نوامبر (۲۷ آبان) روانه‌ی بازار خواهد شد. تام هندرسون، اینسایدر شناخته‌شده‌ی صنعت بازی با انتشار یک گزارش تازه در رسانه‌ی Exputer به منابعی اشاره کرد که از عرضه‌ی بازی اکشن-ماجراجویی جهان-باز آواتار در ۱۸ نوامبر حکایت دارند.

game-news

انتشار بازی Avatar: Frontiers of Pandora در این تاریخ به معنای عرضه‌ی آن در میان بازی‌های بزرگ دیگر است و با گزارش درآمدی یوبیسافت برای سال مالی قبلی مطابقت دارد. شرکت Ubisoft در این گزارش مالی تأکید کرد که بازی آواتار پیش از پایان سال مالی فعلی در تاریخ ۳۱ مارس ۲۰۲۳ (۱۱ فروردین ۱۴۰۲) به‌دست بازیکن‌ها می‌رسد.

درضمن این تاریخ بسیار نزدیک به زمان اکران فیلم Avatar: The Way of Water (آواتار: راه آب) است که در ماه دسامبر روی پرده‌ی سینما خواهد رفت. بازی Avatar: Frontiers of Pandora برای انتشار در پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و گوگل استیدیا در نظر گرفته شده است.

نیکولای استفانوف، مدیر برنامه‌نویسی Avatar: Frontiers of Pandora قبلا در یک بیانیه گفت که پشتیبانی از ری-تریسینگ الزاما در همه‌ی پلتفرم‌های بازی در دسترس خواهد بود؛ بنابراین جای تعجبی ندارد که این محصول تنها برای کنسول‌های نسل ۹ منتشر می‌شود. افزون‌براین در این بیانیه آمده بود که کاربران کامپیوتر برای تجربه‌ی بازی آواتار حداقل به یک کارت گرافیک سازگار با قابلیت رهگیری پرتو نیاز خواهند داشت.

 

منبع : زومجی

نظرات

برای ثبت نظر وارد سایت شوید