اعلانات
پیام های عمومی(0)
لوگو
اعلانات
پیام های عمومی (0)

شایعاتی مبنی بر اطلاعاتت جدید GTA VI منتشر شد!

  • تاریخ: 11 تیر 1401
  • نویسنده: مدیریت فارس گیمر

یک منبع داخلی معروف در جامعۀ GTA، اطلاعاتی را از موتورگرافیکی فوق پیشرفتۀ بازی GTA 6 و قابلیت‌های آن به اشتراک گذاشته است.

به نظر می‌رسد که موتورگرافیکی بازی مورد انتظار GTA 6 مستقیماً با آنریل انجین 5 (Unreal Engine 5) رقابت می‌کند و در برخی مباحث از آن قدرتمند‌تر است. از سوی دیگر، انجین RAGE9 شرکت راکستار گیمز (Rockstar Games) قابلیت‌های جدیدی را شامل می‌شود که آن را از تمامی انجین‌های دیگر متمایز خواهد کرد، قابلیت‌های تازه‌ای که منحصراً برای GTA 6 اختراع شده‌اند.

منبع مذکور که با نام Matheusvictorbr شناخته می‌شود، در مرحلۀ اول به پیشرفت شگفت‌انگیز تعامل پلیر با NPCها پرداخت. گفته می‌شود که تعامل میان پلیر و NPCها نه تنها روی هر دو طرف تاثیر دارد، بلکه جهان اطراف نیز حول آن تغییر می‌کند. در ادامه، این منبع به افکت‌های محیطی از جمله فیزیک آب و تاثیر باد روی سرعت و شتاب اتومبیل اشاره کرد که به نظر می‌رسد راکستار به تکنیکی بسیار پیشرفته حول این موضوع دست پیدا کرده است.

game-news

به علاوه، گفته می‌شود که راکستار قصد دارد با RAGE9 مستقیماً به رقابت با آنریل انجین 5 برود. طبق صحبت‌های منبع یاد شده، RAGE در سال 2018 از تکسچرهای 16K پشتیبانی می‌کرد. برای مقایسه، آنریل انجین 4 حداکثر از رزولوشن 8K برای تکسچرها و آنریل انجین 5 از رزولوشن 12K برای تکسچرها پشتیبانی می‌کند. راکستار گیمز قصد دارد از تمامی دستاوردهای جدید خود حول موتورگرافیکی RAGE9 و تعدادی مکانیک انقلابی، برای GTA 6 استفاده کند.

در ادامه تمامی اطلاعات منتشر شده از انجین GTA 6 و استفادۀ حداکثری از آن‌ها برای این بازی را مطالعه می‌کنید:

  • GTA 6 از انجین RAGE9 استفاده خواهد کرد که در حال حاضر از تکسچر 16K بهره می‌برد
  • گرافیک (از جمله فیزیک) بازی انقلابی خواهد بود، مخصوصا در زمینۀ افکت‌های محیطی. به عنوان مثال، شدت باد روی شتاب و سرعت اتومبیل‌ تاثیر خواهد گذاشت
  • راکستار قصد دارد تعامل با NPCها را به سطح جدیدی برساند و پایه‌ای را که در Red Dead Redemption 2 خلق کرد، وارد سطح دیگری کند
  • هدف اصلی GTA 6 این است که تا حد امکان واقع‌گرایانه باشد

گفته می‌شود که بازی GTA 6 برای عرضه در اواخر سال 2024 یا اوایل 2025 برنامه‌ریزی شده است.

 

منبع : گیمفا

نظرات

برای ثبت نظر وارد سایت شوید